Black and white living

Anslagstavla

Publicerad 2016-08-24 11:59:00 i Allmänt,

Då jag inte hittat något alternativ till anslagstavla som jag tycker är fint så valde jag att göra en själv utav
korkplattor. Jag köpte fyra paket på panduro för 200:- som resulterade i 16 plattor (gjorde dock fel på två).
 
Enklast är att att ta ett A4 papper och rita ut vilken form man vill ha. Jag valde hexagon vilket tog sin lilla
tid innan jag blev helt nöjd med måtten. När man klippt ut sin mall från pappret är det bara att rita av den
på korkplattan och sen klippa ut. Finito!
 
Jag hade tänkt sätta upp plattorna på väggen i något slags mönster, möjligtvis ovanstående men kan hända
att jag hinner ångra mig till något annat innan jag klurat ut hur jag ska fästa dom på snyggaste och mest
skonsamma sättet för väggen. Enkelt och snyggt!

Kommentarer

Postat av: Elise

Publicerad 2016-08-24 15:57:24

Så himla snyggt, ju! Detta måste jag prova!

Svar: Ja verkligen! Och hur lätt som helst :)
Jonna Persson

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2016-08-26 01:48:04

Åh så snyggt det blev!

Svar: Visst blev det!! Och vilket häftigt jobb du har! :)
Jonna Persson

Postat av: Amanda Niclasson

Publicerad 2016-08-26 13:05:19

Så häftig!

Svar: Tack så mycket! :)
Jonna Persson

Postat av: beccalundin.blogg.se

Publicerad 2016-08-26 14:23:23

Vilket rolig ide och ur snyggt är det också.

Svar: Man kan ju välja vilken form man vill, kanske små moln till ett barnrum? Hur lätt som helst och prisvänligt :)
Jonna Persson

Postat av: Ida

Publicerad 2016-08-30 11:53:36

Häftigt!

Svar: Tack! :)
Jonna Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela