Black and white living

Hall

Publicerad 2016-10-05 18:58:00 i Allmänt,

En liten bättre överblick på den långa ''hallen'' vi har. Som ni ser så är huset ganska avlångt så precis innan, till vänster om tavlorna är fönsterpartiet och utgång till vår atriumgård. Jag ska ta tag i att fota bättre bilder och lägga upp före/efter men måste hitta min laddare till kameran först (kameran är hittad). Tycker mobilbilder blir så dåliga. Sen är jag inte särskilt fotokunnig heller så de kanske är där skon klämmer helt enkelt. 
 
Sitter och dricker en kopp kaffe och bläddrar igenom mina tidningar. Har varit fruktansvärt trött denna veckan men det är inte särskilt konstigt när man inte kommer i säng förens 00-01 och sen stiger upp 05. Det är faktiskt riktigt illa men de är så svårt att anpassa sig nu med Tobias nya tider. Vi går verkligen om varandra så efter 22 är ju vår kvalitetstid med varandra. Jaja, nästa vecka börjar lite nya utmaningar för mig då jag ska börja på en annan fabrik. Tror faktiskt det är ett bra beslut. Ett beslut för mig själv och mitt välmående. 

Kommentarer

Postat av: Mjolkfriabakverk

Publicerad 2016-12-21 14:28:26

Snygg hall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela