Black and white living

Så var det söndag, igen..

Publicerad 2016-10-02 18:08:00 i Allmänt,

Tiden springer förbi. Det är oktober och jag blir 22 om exakt 2 veckor.

Sambon är flitig och installerar alla strömbrytare och uttag som vi fick i veckan. Jag, ja jag känner mig mest ivägen så jag sitter i soffan och läser mina tidningar som jag inte tagit mig tid att läsa. I bakgrunden ser ni tavelväggen vi bland annat fixat idag. Tre tavellister i olika höjder fick borras upp på väggen och sen satte jag dit diverse tavlor och växter. Är nöjd med resultatet men hade behövt några nya tavlor. De nuvarande matchar inte riktigt samma tema så stör mig lite på det. Tur man fyller år snart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela