Black and white living

Liljor

Publicerad 2016-09-11 18:46:00 i Allmänt,

Min sambo han kan. Medan jag var hemma och städade innan så åkte han iväg för lite ärenden och när han kom hem hade han med sig liljor. Någon som undgått att de är min favoritblomma? Det gör så himla mycket med ett gäng färska blommor på bordet. 

Nu är jag riktigt trött, har än en gång hållt på hela dagen men idag har jag faktiskt hunnit så långt som jag önskat. Till och med möblerat så det ser ut som ett hem. De ni. Soffan fick dessutom nytt överdrag, blått istället för de gråa. Lite att vänja sig vid men jag tror att den faktiskt gör sig bra i vårt annars vita-gråa-svarta hem. Nu tänkte jag hoppa in i duschen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela