Black and white living

Lilla möllevångsgatan 8

Publicerad 2016-09-13 12:38:00 i Allmänt,

Mycket har jag ärvt av min kära mor, köp-begäret och hemnetkollande är två av många saker. Pappa brukar
så fint kalla de för ''hemnet-knarkare''. Jag är dock inte i den fas mamma är i, då hon i timmar kan sitta och
kolla runt varje dag. Jag kollar mest in om jag är uttråkad och behöver inspiration.
 
Denna fina 2,5 rummaren på 78,5kvm hittar ni på Slottshöjden, Helsingborg. Att renovera upp en äldre lägenhet
som i detta fallet är från 30-talet går alltid hem i mina ögon. Speciellt då man bevarat de fina golven av breda
plank och stuckaturerna i taken. Gillade verkligen köket där beslag i mässing matchats med ljusgråa luckor och
svarta vitvaror. Är ni sugna på denna fina lägenheten så ligger utropspriset på 1 595 000kr.

Kommentarer

Postat av: Josefine Svärd

Publicerad 2016-09-14 15:50:45

Wow vilket ställe!!!

Svar: Visst är det väl fint!!
Jonna Persson

Postat av: Inspo Inred

Publicerad 2016-09-15 11:00:57

Snyggt, jag är nog också lite hemnet-knarkare hehe... Det finns så mycket fint att kolla på <3

http://nouw.com/inspoinred

Svar: Ja men finns det någon bättre inspirationskälla än hemnet och pinterest?!
Jonna Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela