Black and white living

Livet

Publicerad 2016-09-11 14:45:00 i Allmänt,

Livet är bra orättvist ibland. Jag som längtat efter att få börja fixa här hemma i flera veckor mår allt annat än bra nu när dagen är kommen. Typiskt. Fått trycka i mig någon tablett och försöka arbeta i den takt jag orkar. Har iallafall kommit en bit på vägen och just nu håller jag på att fylla vitrinskåpen vi köpte och monterade ihop igår. Jisses vad glas kan samla på sig damm när man renoverar, väldigt märkligt va? Haha. Jag är så himla nöjd med de fina skåpen och de gränsar av perfekt mellan matsalsdelen och TV-hörnan. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela