Black and white living

LIVINGROOM

Publicerad 2016-09-26 11:57:54 i Allmänt,

Nu saknas det taklampa, strömbrytare och lister runt fönsterna men det får ni helt enkelt ha överseende med.
Att bilderna är tagna med telefonen (därav bildkvalitén) är för att min kamera fortfarande är nerpackad i en av
alla lådor inne i gästrummet som vi för tillfället bara stänger dörren till. Orkar inte riktigt ta tag i det just nu.
 
MEN här har ni några bilder på vardagsrumsdelen. Den är ju delad med matdel men den delen är så stökig 
med tvättställningar osv just nu så ni får de senare, hehe. Vad tycker ni? Vi är supernöjda. Efter att vi skaffade
de två brickborden i mässing istället för vårt klumpiga betongbord så känns rummet mycket luftigare och lite
livligare. På väggen bakom soffan måste där komma upp något men vet inte riktigt vad än, funderar på en
spegelvägg med olika små speglar men blir nog inte så kul då man har tv:n på andra sidan så får spåna vidare
på de. Ideér är mer än välkomna om ni har några. Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Publicerad 2016-09-26 12:54:22

Älskar ellosborden, så fina<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela