Black and white living

Livingroom

Publicerad 2016-09-12 10:17:00 i Allmänt,

Det är måndag och jag har lagt mig nyvaken i soffan för att njuta av det som faktiskt liknar ett rum nu även om de inte är helt klart. Tobias börjar på sitt nya jobb idag och då han inte börjar förens 13 så har vi förmiddagen tillsammans. Jag tänkte måla den sista kalkväggen idag så vi senare kan sätta upp tvn på väggen och spika upp de lister som saknas där. På onsdag kväll är det Spanien för min del så ska försöka göra så mycket jag kan tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela