Black and white living

Mer mässing åt folket

Publicerad 2016-09-13 09:10:00 i Allmänt,

Då vårt hem är väldigt svart-vitt-grått har vi sagt att vi ska försöka bryta av det lite med hjälp av mässing
detaljer. Som jag skrivit innan har jag alltid var all in med silver men nu börjar jag mer och mer få upp 
ögonen för mässing och guld (guld är jag inte helt såld på än). Så för att bryta detta i tv-rummet så tänkte
vi byta ut det väldigt tunga och klumpiga betongbordet mot två brickbord i olika höjd istället. Den svarta
lampan ska sättas upp på någon av väggarna bakom soffan så vi slipper ha en lampa på fot bredvid som
bara är ivägen när man städar. OCH sist men inte minst, den fantastiskt fina lampan på fot har jag en bild
i huvudet av att den ska stå uppe på vitrinskåpet. Fint va? Blir ni sugna på någon av ovanstående saker
så finns allt på Ellos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela