Black and white living

Sticklingar, sticklingar, sticklingar...

Publicerad 2016-09-12 16:11:21 i Allmänt,

Tror minsann jag gått och skaffat mig en ny hobby. Att plantera sticklingar och sedan se dem växa därefter
är väldigt spännande faktiskt. Är själv förvånad över denna nya hobby men den ligger mig numera varmt om
hjärtat. Konstigt nog då jag innan hatat allt vad växter innebär. 
 
Nog om alla mina sticklingar. Jag målade kalkväggen innan så den står just nu och torkar. Säger det åter igen-
det är verkligen ingen kul färg att arbeta med. Stressad och svettig blir man. Men i slutändan är det så himla
värt det. Känner mig lite sådär ensam nu när Tobias börjat på sitt nya jobb och har nya arbetstider. Blir lite att
vänja sig vid men jag är så stolt över honom som gör vad han vill och tar an nya utmaningar. De blir bra dehär!

Kommentarer

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2016-09-22 16:14:04

Så himla fint! Längtar till det att jag ska ta mig tid att dela upp vår monstera i lite mindre krukor. Så kul!

Svar: Visst är det! Älskar att hålla på med sticklingar, det är verkligen superkul.
Jonna Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela