Black and white living

TV-vägg

Publicerad 2016-09-12 18:22:10 i Allmänt,

Vad tycks? Det är samma kulör som jag använt på väggen vid matsalsbordet. Det händer lite mer i rummet än
att alla väggar är vita. Så nu blir det en fondvägg och sen dessa två väggar vid soffan. Tvn ska upp på väggen
senare när det torkat ordentligt och vi funderar även på om vi ska montera upp tv-bänken också. Kan bli snyggt
men de beror helt och hållet på om väggen klarar av den tyngden. Vi får undersöka saken helt enkelt. 
 
Beställning av strömbrytare och eluttag är gjord för ett litet tag sedan och jag hoppas de kan anlända denna
veckan. Kräsen som man är så funkade det absolut inte med vanliga, hederliga vita så vi har gjort en beställning
på svarta lite runda. Ska ta en bättre bild sen när de är på plats. Har ju beställt till hela huset så där är en del
som ska levereras. Men snyggt kommer det att bli. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej född 94, bosatt i Rydebäck vid namn Jonna. Min högsta dröm är att få jobba med inredning. Denna blogg kommer främst att handla om inredning men där kommer även att komma ett eller annat inlägg om min vardag, kläder och musik. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela